Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w zakładce  pliki cookies.

zamknij

Regulamin sklepu

W regulaminie ujęto oparte na obowiązujących regulacjach, prawa i obowiązki dwóch stron transakcji. Firmie VeraLuca zależy na budowaniu partnerskich i długotrwałych relacji z Klientkami.  Dla nas równie ważne jak satysfakcja z zakupionej odzieży jest zadowolenie z procesu obsługi zamówienia Klientek i wychodzenie na przeciw ich oczekiwaniom.      

 

Regulamin sklepu


I  Założenia ogólne  

1  Sprzedającym jest Firma Produkcyjno Handlowa VeraLuca z siedzibą w Gubinie, przy ulicy 3-go Maja 14 której nadano NIP 9261565898 i REGON  080112544. Kontakt z firmą numer telefonu   503053743. E-mail: firma@veraluca.pl

2  Sklep internetowy firmy Veraluca działa pod adresem www.veraluca.pl. Przedmiotem sprzedaży sklepu internetowego www.veraluca.pl jest odzież kobieca: żakiety, bluzki, tuniki, płaszczyki, kamizelki, peleryny, spodnie, sukienki.

3  Odzież sprzedawana w sklepie internetowym jest nowa i wolna od wad. Ceny towarów podane są w złotówkach i zawierają podatek VAT.

4 Warunkiem świadczenia usług drogą elektroniczną jest posiadanie komputera z dostępem do internetu oraż użytkowanie przeglądarki internetowej.

5  Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej

II  Składanie zamówienia

1  Zamówienie jest prawidłowo złożone gdy, przy wybranym produkcie dokonamy wyboru koloru i rozmiaru, a następnie klikniemy link pod polem dodaj do koszyka. Następnie wybieramy formę podania danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Klient dokonuje wyboru  sposród trzech dostępnych możliwości: Złożenie zamówienia poprzez rejestrację i zalogowanie się na stronie sklepu, jako gość bez rejestracji oraz telefonicznie.

2  Przy rejestracji podajemy dane niezbędne do dokonania skutecznej czynności  realizacji  zamówienia: imię, nazwisko, hasło, adres zamieszkania, miejscowość, kod pocztowy oraz niezbędny do kontaktu numer telefonu i adres e-mailowy. Podane przez klienta hasło zostanie mu przesłane na skrzynkę pocztową. Dzięki niemu za każdym razem będzie on mógł się logować na swoje konto w sklepie. Należy zapisać sobie to hasło i chronić je przed niepowołanymi osobami. Posiadanie konta na stronie ułatwia i przyspiesza składanie zamówień. W przypadku zapomnienia hasła klikamy w pole pod logowaniem "zapomniałeś hasło?", podajemy swój adres mailowy i klikamy w słowa, "przypomnij hasło". Na adres mailla dostajemy link w którego klikniecie wygeneruje hasło które następnie możemy sobie zmienić na łatwiejsze do zapamiętania. Czyli należy najpierw wpisać hasło wygenerowane przez sklep a następnie wpisać hasło wymyslone przez nas dwukrotnie i kliknąć w pole zmień hasło. Następnie na skrzynkę pocztową dostajemy wygenerowany przez sklep hasło które wykorzystujemy przy logowaniu się do sklepu.  Wygenerowane przez klienta hasło otrzymuje on na mail.

3  W przypadku składania zamówienia jako gość, wypełniamy obowiązkowo miejsca przy których jest gwiazdka i klikamy w pole gdzie podpięty jest link z słowami potwierdź dane.  Następnie otrzymujemy komunikat o prawidłowym wypełnieniu arkusza i możemy przejść do następnego etapu realizacji zamówienia. W przypadku zalogowania czy składania przez Klienta zamówienia jako gość procedura postępowania jest taka sama. Potwierdzamy zapoznanie się z regulaminem sklepu oraz zgadzamy się na wykorzystanie naszych danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Wybieramy sposób dostawy, następnie formę płatności i potwierdzamy złożenie zamówienia. Otrzymujemy wtedy drogą mailową informacje o zamówieniu i sposobie płatności.

4   W przypadku składania zamówienia telefonicznie należy poddać wszystkie niezbędne informacje tj. nazwisko, imię, adres zamieszkania, miasto, ulica, numer mieszkania, domu. Kod wybranych produktów, kolor. rozmiar, sposób dostawy. Po dokonaniu ustalonej płatności zamówienie będzie realizowane. Koszt połączenia opłata jak za połączenie standardowe według cennika właściwego operatora.

5  Ze względu na natychmiastową realizacje zamówienia Klientowi nie przysługuje prawo do jego modyfikacji po złożeniu zamówienia i jego potwierdzeniu za wyjątkiem zmiany metody płatności. W wyjątkowych sytuacjach Klient może telefonicznie zmienić formularz z zamówieniem, ale tylko wtedy gdy zamówienie nie zostało jeszcze przygotowane do wysyłki. W sytuacji nieuregulowania płatności do 14 dni, zamówienie zostaje unieważnione. W przypadku wątpliwości co do danych zawartych w formularzu zamówienia sklep internetowy VeraLuca w celu wyjaśnienia wątpliwości skontaktuje się z klientem. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku gdy dane podane przez Klienta są niepełne, błędne lub wzbudzają wątpliwości co do ich prawidłowości. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku błędów po stronie sklepu oraz nieprawidłowych informacji o cenach.

III  Sposób dostawy 

1 Przesyłka dostarczana jest według wyboru klienta Pocztą Polską lub firmą GLS. Czas dostawy według deklaracji tych operatorów wynosi do dwóch dni. W przypadku poczty w momencie nie zastania w miejscu poddanym w formularzu zamówienia Klienta zostawiane jest awizo z którym udaje się on do miejsca przetrzymywania paczek. W przeciągu siedmiu dni dwukrotnie dostarczana jest informacja o przesyłce. W przypadku firmy kurierskiej dwukrotnie dzień po dniu dostarczana jest przesyłka pod podany adres. Za drugim razem przy nieudanej próbie dostarczenia paczka przekazywana jest do magazynu i sprawa jest wyjaśniana. 

2  Ewentualne koszty dostawy są wykazywane w momencie składania zamówienia. Przy dodatkowej opcji przesyłki za pobraniem każdorazowo i bez względu na wielkość zamówienia pobierana jest kwota 5 złotych.

3  Po dokonaniu wysyłki zamówionego towaru, sklep internetowy w ramach realizacji umowy z Klientem jest zobowiązany przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.

IV  Sposoby płatności 

1  Płatność za zakupiony produkt należy dokonać przelewem na konto w Alior Banku. Numer konta podany jest Klientowi w przesłanej informacji o zawartym zamówieniu, a także na stronie sklepu w zakładce WYSYŁKA i PŁATNOŚCI. W tytule przelewu należy podać swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

V  Prawo odstąpienia od umowy. 

1 Każdemu klientowi, bedącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającego ze sklepu internetowego veraluca.pl przysługuję - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres: ul. 3 Maja 14, 66-620 Gubin, adres e-mail: sklep@veraluca.pl

2  Prawo odstąpienia od umowy przysługuję konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni który rozpoczyna się od momentu otrzymania produktu. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.

3  W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba ze zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie póżniej niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócic na poniższy adres: ul. 3 Maja 14, 66-620 Gubin.

4  Firma VeraLuca pokrywa koszt zwrócenia towaru,  który równy jest kwocie najtańszego zwykłego sposóbu dostarczenia oferowanego przez sklep internetowy.

5 W celu ułatwienia i usprawnienia zwrotu środków za zwracany produkt prosimy Konsumenta o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy (zawartej na odległość)  i wysłanie go wraz z paragonem fiskalnym razem z zwracanym produktem.

6 Płatność za zwróconą odzież dokonana jest na konto podane w formularzu odstąpienia od umowy (zawartej na odległość) lub w inny sposób. Nie dokonujemy przelewów na zagraniczne rachunki bankowe nie zwracamy pieniędzy przekazem pocztowym.

7 Sklep internetowy nie przyjmuje paczek wysłanych na nasz koszt, oraz paczek wysłanych do nas za pobraniem.

VI Wymiana produktu

1  Konsument w ciągu 14 dni od momentu otrzymania odzieży możne dokonać wymiany odzieży.  Wymianię podlega rozmiar zamówionej odzieży. W przypadku wymiany produktu, Klient pokrywa koszt przesłania wymienianej odzieży do sklepu. Sklep na swój koszt wysyła wymienioną odzież do Klienta.

VII Reklamacja związana z świadczeniem usług drogą elektroniczną.

1  Firma VeraLuca Weronika Pilarczyk podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

2  Klent zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Firmę VeraLuca Weronika Pilarczyk o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

3.  Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: ul. 3 Maja 14, 66-20 Gubin, mailowo pod adres sklep@veraluca.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego. W reklamacji Klient powinień podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i date wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem  sklepu. Firma VeraLuca Weronika Pilarczyk zobowiązuję się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to było nie możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja będzie rozpatrzona.       

VIII Reklamacja związana z zamówieniem

1  Firma VeraLuca Weronika Pilarczyk jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta bedącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z umową sprzedaży Produktu zakupionego przez tego konsumenta, w zakreśle określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedazy konsumeckiej.

2   Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego regulaminu należy kierować na adres sklep@veraluca.pl. Firma VeraLuca Weronika Pilarczyk zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 10 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. 

IX Postanowienia końcowe

1  Sklep internetowy może dokonać zmian w niniejszego Regulamie wynikających z zmian w prawie. Zmiany w Regulaminie obowiązują od dnia ich wprowadzenia na stronie internetowej sklepu. Wszystkie transakcje zawarte przed zmianą Regulaminu rozliczane są według Regulaminu, który obowiązywał w dniu realizacji zamówienia.

2.  Klienci mogą uzyskać wgląd do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu w zakładce  Regulamin  oraz pobrać go i sporządzić z niego wydruk.

3.  Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Produktu następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierajacej Produkt wydruku potwierdzenia, specyfikacji zamówienia oraz paragonu lub faktury VAT.

4  W sprawach nieuregulowanych  w ninjejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy kodeksu Cywilnego przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. 

 formularz odstąpienia od umowy                             Regulamin w formacie PDF